Termeni și Condiții

 

Acest document se referă la condiţiile în care poate fi utilizat website-ul: www.PeletiRasinoaseIclod.ro

Accesând sau utilizând website-ul www.PeletiRasinoaseIclod.ro, acceptați automat termenii și condițiile de mai jos. Termenii și condițiile se aplică tuturor utilizatorilor site-ului

1. Informații Generale

Acest website este deținut și administrat de SANDOR DANA PAULA PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ, având sediul în Sat Iclod, Comuna Iclod, Nr. 200A, judet Cluj, înmatriculată la Registrul Comerţului Cluj sub nr. F12/1860/2021 având CUI 44772118, înregistrată cu Cod CAEN 1629 – Fabricarea altor produse din lemn, denumit în cele ce urmează şi proprietarul magazinului. Prin accesarea acestui site și utilizarea serviciilor noastre, sunteți de acord cu termenii și condițiile prezentate mai jos.

Magazinul online este operat în conformitate cu prevederile acestor Termeni şi Condiţii, care se completează cu prevederile legii aplicabile.

Navigarea: site-ul nostru şi folosirea Magazinului Online implică acceptarea în totalitate a Termenilor şi Condiţiilor prezentului contract. Clientul site-ului declară că a înţeles pe deplin şi este de acord cu Termenii şi Condiţiile prezentate mai jos.

Ne rezervăm dreptul de a modifica în mod unilateral orice informaţie din conţinutul Site-ului, precum şi de a actualiza oricând consideră necesar aceşti Termeni şi Condiţii, fără o notificare prealabilă.

2. Produse și Servicii

Oferim spre vânzare peleți rășinoși ambalați la saci de 15 kg. Toate informațiile privind caracteristicile produselor, prețurile și disponibilitatea sunt afișate corect pe site, însă pot suferi modificări fără notificare prealabilă.

3. Comenzi și Plăți

Comenzile se pot plasa prin formularul de contact sau telefonic, clientul trebuie să introducă adresa personală de e-mail, și să completeze toate celelalte date solicitate precum nume, prenume, adresă și telefon. Confirmarea comenzii se face prin e-mail sau telefon.

După selectarea produsului dorit, clientul trebuie să selecteze opțiunea ”Adaugă în coș”,  după care produsul este adăugat automat în ”Coșul de Cumpărături”, a cărui iconiță este vizibilă pe bara de navigare din partea dreaptă de sus a paginii. Clientul poate verifica coșul de cumpărături făcând click pe iconiță ”Vezi coșul de cumpărături ”, prin care se deschide o fereastră în care sunt arătate toate produsele selectate.

Prin selectarea opțiunii ”Finalizare comandă”se va deschide o pagină în care clientul va trebui să introducă toate datele pentru încheierea tranzacției, modalitatea de plată fiind în sistem numerar, iar livrarea produselor prin ridicare personală.

Plata se poate face exclusiv în modalitățile indicate în procedura de efectuare a comenzii, respectiv: în numerar.

Nu se acceptă plata efectuată cu carduri online sau sub alte forme.

Informații despre efectuarea unei plăți vor fi solicitate de catre vânzător doar în mod excepțional ca rezultat al unei solicitări a clientului sau dacă apar probleme cu o comandă lansată de client. În situația ăn care vânzătorul va solicita date cu caracter personal prin e-mail, acesta, în prealabil va solicita clientului să-l contacteze telefonic înainte de furnizare sau în scris, folosind coordonatele indicate la sectiunea Contact.

Dacă clientul primește un mesaj prin care îi sunt solicitate din partea noastră date specifice cu caracter personal prin intermediul unui link, este indicat să nu răspundă și să nu dea curs celor solicitate, să nu facă click pe link, ci să blocheze și să raporteze imediat e-mailul respectiv deoarece este un posibil e-mail de tip phishing având ca scop furtul de identitate sau infectarea calculatorului cu un virus sau un potențial atac cibernetic.

4. Modificarea comenzilor

Până la efectuarea plății, clientul poate modifica sau renunța la o comandă. O comandă la care se va renunța nu va fi procesată și nu va naște niciun fel de obligații pentru proprietarul magazinului online.

În mod excepțional, în cazul în care clientul dorește, acesta poate anula o comandă, condiţia fiind ca anularea să se facă înainte ca aceasta să fie confirmată de vânzător prin e-mail sau telefon.

5. Confirmarea comenzii

După finalizarea comenzii și plasarea acesteia, clientul va vi contactat de către vânzător și va primi la adresa de e-mail furnizată în momentul comenzii efectuate, un mesaj de confirmare a procesării comenzii. Confirmarea va include o recapitulare a produselor, prețului și modalității de plată.

Proprietarul magazinului online nu are față de client obligația de livrare.

Pot exista situații excepționale (comenzi simultane al aceluiasi produs, sau defecțiuni de ordin tehnic apărute în administrarea magazinului online etc.) în care un produs să fie totuși indisponibil, astfel încât comanda să nu poată fi acceptată. În cazul aparitiei unei astfel de situații, clientul va fi notificat prin e-mail.

Daca o comandă nu poate fi acceptată, indiferent de motive, clientul va fi informat.

Prețul arătat în comandă finalizată, plasată și confirmată nu se va schimba, indiferent dacă ulterior acelui moment SANDOR DANA PAULA PERSOANA FIZICA AUTORIZATA, realizează anumite campanii promoționale referitoare la aceleași produse sau modifică prețul acestora.

6. Emiterea facturii si plata

Pe baza datelor furnizate de către client, proprietarul magazinului online va emite către acesta factura în format electronic sau în format fizic, și o va trimite clientului pe mail sau împreună cu produsele comandate la ridicarea produselor de către client. Clientul declară că înțelege și acceptă expres o astfel de modalitate de facturare.

7. Livrare

Livrarea comenzilor se efectuează doar în sistem de ridicare personal de la punctul de lucru.

8. Politica de Retur

Conform legislației în vigoare, clienții pot returna produsele în termen de 14 (paisprezece)  zile calendaristice de la ridicare, cu condiția ca acestea să fie în stare intactă, în ambalajul original.

În cazul care Clientul alege să anuleze doar parțial comanda, acesta trebuie să solicite personal și fizic Vânzătorului.

9. Răspundere

PFA SANDOR DANA PAULA nu este responsabilă pentru eventualele pierderi cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produselor. Produsele care fac obiectul comercializării prin intermediul magazinului online sunt produse noi, care nu prezintă defecte.

În cazul în care produsele prezintă defecte, constatate în termen de cel mult 2 zile lucrătoare de la ridicarea comenzii, stabilită conform legii, clientul se poate adresa cu o reclamație transmisă prin e-mail la adresa aratată la secţiunea” Contact” sau prin poștă cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire la adresa arătată la aceeași secțiune și să returneze produsele.

În cazul în care vânzătorul constată reclamația clientului ca fiind întemeiată, produsele cu defecte vor fi înlocuite sau, în caz de imposibilitate de înlocuire, clientului i se va restitui prețul, în termen de 14 (paisprezece zile) de la soluționarea reclamației.

În cazul în care reclamația va fi considerată că neîntemeiată, clientului i se vor returna produsele, pe costul acestuia, fără vreo altă obligație din partea vânzătorului.

Despre soluționarea reclamației și soluția adoptată conform celor arătate anterior, clientul va fi informat prin e-mail sau la telefon.

În toate cazurile (excluzând răspunderea pentru pagubele aduse vieții sau integrității corporale a unei persoane) răspunderea maximă faţă de client pentru orice pierdere sau pagubă care se produce în legătură cu o comandă este limitată la prețul total al respectivei comenzi.

Vânzătorul nu răspunde pentru infectarea computerului unui Client cu viruși informatici, pentru atacuri cibernetice de orice fel, pentru pierderea datelor Clientului sau deteriorarea oricărui echipament hardware sau program aparținând acestuia si nu răspunde pentru e-mail-urile de tip phishing.

Clientul este responsabil pentru menținerea confidențialității datelor sale pentru navigarea pe site.

De asemenea, clientul poartă răspunderea exclusivă pentru realitatea, exactitatea și integritatea oricăreia și tuturor datelor furnizate proprietarului magazinului și pentru orice pagubă cauzată acestuia prin nerespectarea termenilor și conditiilor acestui contract.

10. Confidențialitate

Toate datele personale furnizate sunt tratate conform politicii GDPR disponibile pe site, și ne angajăm să protejăm confidențialitatea datelor clienților noștri.

Vânzătorul se va asigura că datele utilizatorilor si a clienților furnizate prin navigarea pe site, prin plasarea comenzii și executarea contractului sunt păstrate confidențiale atât de angajaţii proprii cât și de partenerii comerciali si împuterniciti ai acestora.

Vânzătorul prelucrează datele cu caracter personal oferite de clienți în conformitate cu prevederile legislației române în vigoare.

11. Legea Aplicabilă

Acești termeni și condiții sunt guvernați de legislația română. Orice litigiu va fi soluționat de instanțele competente din județul Cluj.

 

Politici și Termeni de Utilizare

Politica privind modulele cookie

Politica de confidentialitate si GDPR

Termeni și Condiții

Abonează-te la buletinul nostru informativ și rămâi la curent!

Name
Abonare
Abonare
Form sent successfully. Thank you.
Please fill all required fields!

Psandor78@yahoo.ro

+40 742 418 039